Алдартай жүжигчид өөрсдийн дүрийг бүтээхийн тулд нүүр будалтаар хэрхэн өөрчлөгддөгийг танд танилцуулах гэж байна.
Жони Депп – “Black Mass”, 2015
Жони Депп сүүлийн жилүүдэд зузаан нүүр будалтын цаанаас гараагүй гэж хэлж болно, энэ удаад ямар нэгэн индиан ч юм уу эсвэл нэгэн ахмадын дүрийг бүтээсэнгүй, Бостоны алдарт гангстер Уайт Балжерийн дүрийг Скотт Куперийн кинонд бүтээжээ.
Жозеф Гордон-Левитт – “Looper”, 2012
Найруулагч Райан Жонсоны шийдвэрээр Гордон-Левиттийг Брюс Уиллистэй (нэг дүрийн өөр өөр насанд тоглодог) адилхан болгосон нь одоо болтол маргаан дагуулсаар л байна. Зарим нэг хэсгийг эс тооцвол хувиргалт амжилттай болсонд тооцох хэрэгтэй.
Шарлиз Терон – “Monster”, 2003
Бие үнэлэгч-алуурчны дүрийг бүтээхийн тулд Шарлиз Терон 13 кг-аар жингээ нэмж жинхэнэ тосгоны хүүхэн болж хувирсан байна. Шилдэг эмэгтэй дүрээрээ “Оскар” авсан нь түүний хөдөлмөрийг өндрөөр үнэлсэн хэрэг.
Николь Кидман – “The Hours”, 2002
Хамар хүний гадна төрхөд хэрхэн нөлөөлж буйн тод жишээ болсон. Николь Кидман зохиолч Виржини Вульфын дүрийг бүтээж шилдэг эмэгтэй дүр шалгуураар “Оскар” авч байсан удаатай.
Жаред Лето – “Chapter 27”, 2007
Энд нүүрний хувиргалт гэхээсээ илүү илүүдэл жин Летог огцом өөрчилсөн. Энэ дүрийг бүтээхийн тулд тэрээр 30 кг жингээ нэмж, шанд нь тулай (подагра) өвчин тусжээ.
Жонни Ноксвилл – “Jackass Presents: Bad Grandpa”, 2013
Jackass цуврал нэвтрүүлгийн оролцогч киноны хөгшин өвгөний дүрд тоглосон гэхэд итгэмээргүй байгаа биз.
Гэри Олдмэн – “Hannibal”, 2001
Ханнибал киноны нэгэн дүрийг Гэри Олдмэн бүтээсэн гэдгийг хүн бүр мэддэггүй. Тэжээж буй гахайнууддаа эрэмдэглүүлсэн садист Мэйсон Вёржерийн дүрийг бүтээжээ. Шинэ цуврал кинонд хоёр ч жүжигчин уг дүрийг бүтээсэн – Майкл Питт (мангас болохоос өмнө), болон Жо Андерсон (мангас болсны дараа).
Тильда Суинтон – “Trainwreck”, 2015
Англи-шотланд гаралтай цонхигор Тильда Суинтон нүүрэн дээрээ бас нэгэн нүүр зурсан гэж хэлж болно. Бас нэгэн гоо үзэсгэлэн бүсгүйн дүрийг бүтээжээ.
Жим Керри – “Lemony Snicket’s A Series of Unfortunate Events”, 2004
Жим Керригийн нүүрийг хичнээн хувиргасан ч гэсэн түүнийг нүдний харц, нүүрний хөдөлгөөнөөр амархан таниж болно. Энэ киноны нүүр хувиргагч нар түүнийг танигдахгүй болтол нь хувиргаснаар агуу ажил хийсэн гэж хэлэхээр.
Марион Котийяр – “La Mome”, 2007
Залуухан жүжигчин бүсгүй энэ удаад Эдит Пиафийн дүрийг бүтээж шилдэг эмэгтэй дүр болон шилдэг нүүр хувиргалтаар “Оскар” авчээ. Яагаад гэдэг нь ойлгомжтой.
Сергей Бекруков – “Высоцкий. Спасибо, что живой”, 2011
Оросын прокатын түүхэнд хамгийн их орлого олсноос гадна Сергей Бекруковын уруудаж байсан жүжигчний нэр хүндийг өөд нь татаж алдрын тавцанд гаргаж ирсэн юм. Высоцкийн нүүрээр урсах хөлс нь яг л гялгар уутаар урсаж байгаа ус мэт харагдаж байна гэсэн шүүмжлэлд өртсөн ч гэлээ дотоодын киноны зах зээлд амжилт олж чадсан нь үнэн.
Usuh Usuhuu
2015/09/14 at 13:43
Zlzl
Usuh Usuhuu
2015/09/14 at 13:43
Zlzl