Нүүр Хэв маяг Хоол хүнс Энэ жимс байгалийн жинхэнэ гайхамшиг юм! Ходоодны хорт хавдар, түрүү булчирхайн үрэвсэл, өтгөн хаталттай тэмцэнэ!

Энэ жимс байгалийн жинхэнэ гайхамшиг юм! Ходоодны хорт хавдар, түрүү булчирхайн үрэвсэл, өтгөн хаталттай тэмцэнэ!

85
0

Байгаль дэлхий маш олон тооны жимс жимсгэнээр баялаг билээ. Бид тэдгээрийг хүссэн хэмжээгээрээ хэрэглэдэг. Хэрэв бид жимсийг зөв хэрэглэж чадвал бидний маш олон өвчин эмчлэгдэх болно.

Жишээ нь алтан жимс буюу жижигхэн дугуй, чихэрлэг жимс нь бидний хоол боловсруулах эрхтэнтэй холбоотой маш олон өвчнийг, тэр дундаа бүдүүн гэдэс, нарийн гэдэс, ходоодны хорт хавдрыг ч эмчилж чаддаг.

50 гаруй төрлийн алтан жимс байдаг бөгөөд эрт дээр үед эдгээр жимсийг инк-үүдийн ариун хоол гэж үздэг байжээ. Энэ жимс Перу болон Колумб-д одоо болтол алдартай хэвээр байгаа. Энэ жимс нь 18-р зууны үед дэлхий даяар тархсан бөгөөд нийгмийн дээд давхаргын хүмүүсийн хэрэглээ байсаар иржээ.

Өнөөдөр алтан жимсийг дэлхий даяар хэрэглэж байгаа ч Герман болон Англи улсууд түлхүү хэрэглэдэг юм байна.

Эдгээр жимсний хэд хэдэн гол ашиг тусыг дурьдвал:

  1. А, В, С амин дэмийн эх үүсвэр
  2. Шээс хөөх маш сайн эм
  3. Энэ жимс нь гайхалтай эрчимжүүлэгч учраас тамирчид болон хүүхдүүдэд тохиромжтой
  4. Холестерины түвшинг бууруулдаг
  5. Хоол боловсруулалтыг сайжруулдаг
  6. Цусыг хорт бодисоос цэвэрлэдэг

Алтан жимс нь хүний биед маш тустай учир эрүүл мэндээ хамгаалахын тулд та өнөөдрөөс эхлээд хоолны цэсэндээ нэмэх хэрэгтэй.

Хэрэв танд эрүүл мэндийн ноцтой асуудал эсвэл хүчтэй өвдөлт байгаа бол эмчтэй урьдчилан зөвлөлдөөрэй. Өөрөө өөрийгөө эмчлэх нь таны эрүүл мэндэд аюултай байж болох юм.

19
ГайхмаарГайхмаар
11
ХөөрхөнХөөрхөн
7
ГоёГоё
5
ТэнэглэлТэнэглэл
5
БахархмаарБахархмаар
2
БурууБуруу
2
Ха ХаХа Ха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Фейсбүүк сэтгэгдэл

85 Сэтгэгдэл

  1. Anudari Angarag

    Anudari Angarag

    2017/10/13 at 06:09

    persimmon umu?

  2. Chimgee Adilbish

    Chimgee Adilbish

    2017/10/13 at 06:42

    Bareni hiiheer goe boldog

  3. Dorjzovd Demchig

    Dorjzovd Demchig

    2017/10/13 at 07:50

    Тодорхой бичээч ямар нэртэй монголд байдаг уу?

  4. Tume Traveler

    Tume Traveler

    2017/10/13 at 08:14

    Aнглиар golden berry

  5. Odoo bgaa yu zarah uu

  6. Saichaa Tungalag

    Saichaa Tungalag

    2017/10/13 at 08:44

    Үнэхээр амттай юм байна лээ

  7. Bolortsetseg Bailaa

    Bolortsetseg Bailaa

    2017/10/13 at 08:50

    Хаанаас авах вэ

  8. Alimaa Yanjmaa

    Alimaa Yanjmaa

    2017/10/13 at 09:52

    Солд бол илжигэн чих буюу кам

  9. Талст Талст

    Талст Талст

    2017/10/13 at 11:01

    Эхлээд хархад илжгэн чих шиг харагдсан . Сайн харсан чинь арай л жижиг юмаа.нэр нь алтан жимс юмуу??

  10. Norvoo Gandandorj

    Norvoo Gandandorj

    2017/10/13 at 11:17

    Энэ жимсийг Говь-Алтай аймагт нутагшуулан тариалж байгаа, монгол нэр нь “Газрын алим”.

  11. Баярсайхан Лу

    Баярсайхан Лу

    2017/10/13 at 11:22

    manjuurt bdag yum bna le

  12. Undral Undaa

    Undral Undaa

    2017/10/13 at 11:26

    Haanaas awahuu?

  13. Bold Byron

    Bold Byron

    2017/10/13 at 11:44

    TOM AKUL kompaniudiin Tatbariig nemyylj Tsalin Nemex gartsaa oltsgooe ooo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ene Bagsh , Emch nariin Jagcaaliin zoxion baiguulagchdad xyrgex YG -iig sharlej egeerei . ene 50 tom kompanii ashigiin tatbariig 10%-iar l nemegdyylmeer baixiin Tegbel bagsh bitgii xel teriin alban xaagchuudiin Tsaling ch nemex bolomjtoi baimaar Jijig , dund yildberyyd xamaaraxgyi!!!
    MӨH — Ix xuraliin gishyydiin erx ashgiig xendcen acuudaliig Ard tymneer canal acuulga ybuuldag negdcen cictem bii bolgomoor bna aaa. Naad ix xuraliin gishyyd chini bygd xubiin kompanitai uchir ter tom kompaniudiin tatbar nemexiig daraad baigaa um. Tyr zuur Ediin zacag muu baigaa yed ni 10 jiliin xugtsaatai tyr 20% nemcen ch yaadagiin.!!!!
    MCS, Nomin, Sansar, Orgil zereg Calbaraa neegeel baigaa minii medex tomchuud baigaal bna tyr Calbar neexgyi baigaagaa ideed cuuj baij bno xedxen jil bucdiigaa bodood .Xegjingyi ornuudad 45, 65 % xyrtelch nemcen baidag gecen ASHGIIN TATBAR-iig ni. YYniig xeregjyylj tsalingaa nemex talaar Bygdeeree negdej boctsgooe oo

  14. Ami Tami

    Ami Tami

    2017/10/13 at 12:20

    Dajgui amttai shu

  15. awyaa xaanas awaxu

  16. Gankhuyag Ganaa

    Gankhuyag Ganaa

    2017/10/13 at 12:39

    энэ жимсийг яаж тарих вэ зөвлөгөө өгөөч

  17. Erdenechimeg Noost

    Erdenechimeg Noost

    2017/10/13 at 12:57

    Minii eejiin taridag uutat pomidor bn chiherleg manaih bareni hiideg uhriin nudnii barenaa l goyo geed ene barenaa golongui iddeg bsan. I’m chuhal yum bj bayarlalaa.

  18. Bayaraa Bayaraa

    Bayaraa Bayaraa

    2017/10/13 at 13:40

    Монголд байдгиймуу байдгүй юму ?! Нэг юм тодорхой биччихгүй ! Хүмүүс хаана байдгийн авьяа гээд байхын хариултч байхгүй ямар учиртай юу илэрхийлж илтгэх гээд бгн бүрэн гүйцэт ойлголт авч чадахгүй олон хүмүүст төвөг учруулсан юм тавихаа больчуул дээр бна ! Нэг бол мэдээллээ бүрэн гүйцэт тавьж сур !

  19. Sinz Sinz

    Sinz Sinz

    2017/10/13 at 13:54

    Ene jimes urd hurshid ih elbeg bdgimaa joohon tiimerhvv evgvi amttai

  20. Decoration Gold

    Decoration Gold

    2017/10/13 at 14:29

    iljgen chih modnoos urgadag ene gazaras urgadag geheer yg ymar jims we?

  21. Mijid Tuya

    Mijid Tuya

    2017/10/13 at 14:39

    Gazrin alim ih goy shuu

  22. Davaasuren Tumurhishig

    Davaasuren Tumurhishig

    2017/10/13 at 16:03

    Odnoo Dajgui

  23. bi

    2017/10/13 at 17:06

    humuus haanaas avdagiin ged l bhiin.Goyo ged bga humuus hariulaad ugchihuuch

  24. Erdenetsetseg Tsevegjav

    Erdenetsetseg Tsevegjav

    2017/10/13 at 19:50

    Haana baidgiin hytad ulsaas orj irdeg umuu

  25. Densmaa Agbaan

    Densmaa Agbaan

    2017/10/13 at 23:54

    Хашаандаа тарьсан ногоочид хэрэглээнээсээ илуу гарсаныгаа намар борлуулдаг. Тарих хумуусийн сонирхол ихсэж байгаа болохоор ирэх жилийн намар борлуулдаг болох байхаа

  26. Suvdaa Suvd

    Suvdaa Suvd

    2017/10/14 at 08:22

    Buhimdaad yahnav dee. 1 heseg ni yu gedgiig ni bichij bhad nuguu 1 ni Haanaas olohiig medej bj l taaraa shuu dee. Gobi Altai aimgiin Tsogt sumand urgadag yum bnlee. Taliin alim gej nerledeg yum bnlee. Hovor urgadag odoo Namar oroi bolj bgaa uchir olohod hovor bgaa gej bsn 😀

  27. Suvdaa Suvd

    Suvdaa Suvd

    2017/10/14 at 08:25

    Buhimdaad yahnav dee. 1 heseg ni yu gedgiig ni bichij bhad nuguu 1 ni Haanaas olohiig medej bj l taaraa shuu dee. Gobi Altai aimgiin Tsogt sumand urgadag yum bnlee. Taliin alim gej nerledeg yum bnlee. Hovor urgadag odoo Namar oroi bolj bgaa uchir olohod hovor bgaa gej bsn 😀

  28. Zagvarlag Batdorj

    Zagvarlag Batdorj

    2017/10/14 at 10:43

    Mongold hna urgadag ym be ha uguuch

  29. Kherlenchimeg Dashnyam

    Kherlenchimeg Dashnyam

    2017/10/15 at 09:03

    Lkh Chimee

  30. Chimedtseren Altangerel

    Chimedtseren Altangerel

    2017/10/15 at 12:20

    Физалис хунсний чимэглэлийн хоер торолтэйсэлэнгийхэн хашаандаа тарьж компод хийсэн нь таалагдсанурийг нь олоод авбал ургуулхад маш хялбар

  31. Зочин

    2017/10/15 at 22:29

    Англиар Physalis гэнэ. Энэ нь ихэнх жимс шиг харагддаггүй, яагаад гэвэл энэ нь хүр хорхойн шиг харагддаг арьсаар бүрхэгдсэн байдаг. Гэхдээ энэ бүрхүүлийн дотор манай найз улаан лоолийн ойрын хамаатан жимс юм. Энэ нь та үүнтэй ижил төстэй аргаар (салад, паста гэх мэт) хэрэглэж болно гэсэн үг бөгөөд энэ нь кальци, төмөр, А амин дэм, С витаминээр баялаг.

  32. Amgalan Jvnsh

    Amgalan Jvnsh

    2017/10/16 at 15:04

    Haaguur zardag ymar nertei

  33. Puujee Puulee

    Puujee Puulee

    2017/10/16 at 15:51

    Газрын алим байна. Цогтын Баянтоорой тосгонд ургадаг.

  34. Binder Baasansuren

    Binder Baasansuren

    2017/10/16 at 16:50

    .

  35. Нина

    2017/11/25 at 19:58

    хаанаас авахын ямар нэртэйгээр зарагддын тодорхой бичиж байгаарай, монголд ямар нэртэй байдын бөмбөгөр дээр алтан жимс авая гэвэл гайхах байхдаа тийм ямар зүйл байдын гээд, тэхээр яана гэсэн үгүү. та нар тодорхой бич гэсэн үгүү

Сэтгэгдэл бичих

АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүй болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд XopoM.com хариуцлага хүлээхгүй.

Санал болгох

Тэрбум төгрөгийн шагналын сантай Shake & Win шинэ жилийн урамшуулал эхэллээ

СКАЙтел компани шинэ оны баярыг угтан энэ жилийн хамгийн том шагналын сантай Shake & W…